Hoe gaan we te werk?

  Offerte aanvragen worden doorgaans binnen 24u verwerkt, vaak ontvang je enkele uren later al ons prijsvoorstel.


  Aanvragen voor spoedopdrachten krijgen bij ons absolute voorrang. We doen er alles aan om binnen 30 minuten al te antwoorden.


  Via ons chat systeem rechtsonderaan kan je onmiddelijk spreken met ons als we online zijn.


  Wanneer je ons je bestelling bevestigd en dus akkoord bent met de offerte, bezorg ons dan ook gelijktijdig de factuurgegevens en het gewenste leveringsadres. Ook een gewenste vermelding van referentie of PO nummer mag je dan aan ons overmaken als dat nodig is.


  Gelijktijdig mag je ook je bestanden aanleveren of de nodige instructies doorsturen als wij de opmaak moeten voorzien.

  Je aangeleverde bestanden worden gratis gecontroleerd. Indien deze bruikbaar zijn ontvang je meestal enkele uren later al een digitale drukproef. We streven ernaar deze in elk geval maximaal binnen 24u (op werkdagen) voor je op te maken. Als we niet aan de slag kunnen met de aangeleverde bestanden brengen we je hiervan natuurlijk op de hoogte zodat je een rechtzetting kan bezorgen.


  De drukproef ter eindcontrole sturen we digitaal naar je toe via e-mail. Je hebt dan altijd de mogelijkheid nog een correctie door te voeren. Hoe sneller we je akkoord op de drukproef ontvangen, hoe sneller we je bestelling in productie kunnen plannen. Wens je toch een correctie, dan sturen we een nieuwe drukproef door ter nazicht en wachten we op je akkoord. Opgelet: neem de eindcontrole serieus, zodra we je akkoord voor uitvoering hebben ontvangen zijn wijzigingen niet meer mogelijk. Op die manier kunnen we permanent een efficiënt verloop aan elke klant garanderen zonder afwijkende levertermijnen.


  Goedgekeurde drukproeven vóór 14u30 (op werkdagen) plannen we nog dezelfde dag in. Vanaf deze dag begint de opgegeven levertermijn te lopen. Stuur je na 14u30 dan loopt deze vanaf de volgende werkdag. Houd wel rekening met feestdagen en weekends waarop er niet geleverd wordt om je mogelijke leverdag uit te rekenen.


  Je ontvangt vervolgens een definitieve orderbevestiging met overzicht van de bestelde artikelen. Zo kan je nog even controleren of alles correct zal verwerkt worden.


  Op de dag dat je bestelling verzonden wordt brengen we je hiervan op de hoogte per e-mail, samen met het tracking nummer voor verdere opvolging bij normale verzendingen per koerier (meestal via Bpost, DHL of GLS). 


  Ook de factuur wordt verzonden zodra je bestelling bij ons buiten gaat. Die sturen we digitaal naar het e-mailadres van de contactpersoon die vervolgens verantwoordelijk is om deze aan de financiële dienst te bezorgen. Indien e-invoices naar een specifiek e-mailadres van je bedrijf moeten worden verzonden kan dit eenvoudig samen met de bevestiging van de bestelling aan ons worden doorgegeven.


  We doen er alles aan om een optimaal resultaat bij je af te leveren. Is je pakket beschadigd aangekomen of iets anders misgelopen? Schade of klachten kunnen tot 48u na ontvangst gemeld worden via e-mail (klantenservice@printprestige.be), bij voorkeur vergezeld met enkele duidelijke foto's.

 

 

 

   Hoe gaan we te werk?        Levertijd en transportkosten        E-books en tutorials        Gunstige standaard formaten

Daarom kies je
voor PrintPrestige

  • Snelle verwerkingstijden
  • Persoonlijke service
  • Gratis bestandscorrecties
  • Topadvies inbegrepen